specjalista Sanok, pracownik biurowy Sanok
administrowanie i obsługa powierzonych nieruchomości, w szczególności:
- bieżący nadzór nad nieruchomościami,
- prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,
- współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją,
- przeprowadzanie
wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu
usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków, - bieżący kontakt z najemcami,
- bieżąca obsługa programu do obsługi nieruchomości
Wymagania
minimum rok doświadczenia zawodowego związanego z nieruchomościami
biegła znajomość pakietu MS Office
prawo jazdy kat. B
dyspozycyjność, samodzielność, zaangażowanie
Oferujemy
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego
profesjonalne szkolenia
pakiet medyczny
Klauzule informacyjne
Aplikuj